abakirtzi.gr

Διατροφή και πρόληψη των παιδικών ιώσεων

childhood-viral

  1. Θα πρέπει όλο το χρόνο και ανεξάρτητα από την εποχή, να τηρούνται οι γενικοί κανόνες διατροφής. Καλή διατροφή λοιπόν, σε κάθε εποχή.
  2. Καλό πρωινό. Η καλή μέρα, από το πρωί φαίνεται. Έτσι και το γερό ανοσοποιητικό, θέλει καλό πρωινό.
  3. Μειώστε τροφές που είναι αυξημένες σε κορεσμένα λιπαρά αλλά και trans λιπαρά, όπως τα έτοιμα γεύματα (junk food ,τα αλλαντικά, τα λιπαρά κρέατα, τα μπισκότα κλπ.
  4. Αυξημένη ποσότητα σε ω3 κα ω6 λιπαρά. Όπως το ψάρι το ελαιόλαδο κλπ.
  5. Καταναλώστε τροφές με προβιοτικά αλλά και πρεβιοτικά, όπως τα ζωντανά γιαούρτια, ξινόγαλα, κεφίρ αλλά και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα με αυτά.
  6. Αυξήστε την κατανάλωση των βιταμινών, και κυρίως των βιταμινών A, D, C και Ε. Πλούσια τρόφιμα σε αυτές, είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.
  7. Καταναλώστε άφθονο νερό, που θα βοηθήσει τη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών, αλλά και των υδατοδιαλυτών βιταμινών.
  8. Έρευνες καταλήγουν, πως έλλειψη σεληνίου, αλλά και ψευδαργύρου, μπορεί να ευθύνονται για μειωμένο ανοσοποιητικό σύστημα. Οπότε μπορείτε να καταναλώσετε πουλερικά, ξηρούς καρπούς, αυγά και τυρί.
  9. Μειώστε την κατανάλωση ζάχαρης.

 

Δείτε μας στην TV

Μην Ξεχνάτε.... Κάθε Παρασκευή στις 18.30 στο Δικτυο Τηλεόραση στην εκπομπή Life Δίκτυο με τη Στέλλα Βέρρου μπορείτε να μας δείτε ζωντανα πατώντας εδώ

Stone Island Outlet Stone Island UK Stone Island Online Stone Island clothing stone island outlet stone island uk